Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád e-shopu www.SKINMARK.cz

  1. Při koupi nevhodného zboží je možná pouze výměna za jiný kus zboží stejné nebo vyšší hodnoty s doplacením chybějící částky, a to do 5 dnů od jeho převzetí. Vrácení peněz není možné. Zboží musí mít originální a naprosto neporušené balení.
  2. Za vadu nelze považovat závady způsobené nesprávnou údržbou, skladováním nebo nesprávným používáním výrobku.
  3. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě třiceti (30) dnů ode dne jejího obdržení a vrácení reklamovaného zboží.
  4. Reklamaci zboží poškozeného při přepravě v důsledku jeho zaslání v nevhodném obalu zpravidla nelze uznat za oprávněnou!
  5. Reklamujte elektronickou poštou na reklamace@skinmark.cz nebo písemně na adresu SKINMARK s.r.o., Gabčíkova 1225/6, Praha 8, 18200. Reklamovat lze také v sídle společnosti nebo na prodejně. V reklamaci je nutno popsat vadu a navrhnout způsob vyřízení reklamace. Dále je nutné uvést:
    • číslo šarže a/nebo výrobní číslo výrobku – PD
    • fotografii výrobku
    • detailní popis vzniklého problému
    • dodat reklamovaný výrobek
  1. Pokud se na zboží v záruční době vyskytne vada, kterou prodejce zhodnotí jako kupujícím nezpůsobenou, může zákazník tuto vadu reklamovat. Prodejce poté zvolí jednu z následujících možností při vyřizování reklamace:
    • dodat chybějící zboží
    • odstranit vady opravou zboží nebo dodáním náhradního zboží v případě, že vada již nelze odstranit
    • poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny
  1. Po převzetí zásilky je důležité okamžitě zkontrolovat její obsah, množství a druh zboží, správnost faktury a dodacího listu.

Podmínkou úspěšného uplatnění reklamace vad vzniklých v záruční době je správné skladování zboží a jeho používání v souladu s návodem.

Při zasílání zboží zpět je důležité vybrat vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Zákazníci by neměli zboží posílat na dobírku, protože v takovém případě bude zásilka vrácena odesilateli jako nevyžádaná.

  • Pokud se na zboží vyskytne vada v záruční době a prodejce zhodnotí vadu jako nezpůsobenou kupujícím, může zákazník tuto vadu reklamovat.
  • Prodejce při reklamaci zvolí jednu z následujících možností: dodání chybějícího zboží, opravu zboží nebo dodání náhradního zboží v případě, že vada již nelze odstranit, nebo poskytnutí přiměřené slevy z kupní ceny.
  • Je důležité, aby zákazník co nejdříve po převzetí zásilky zkontroloval obsah, množství a druh zboží, správnost faktury a dodacího listu.
  • Zákazník by měl uplatnit zjištěné závady již u doručovatele nebo kurýra.
  • Pokud zákazník zjistí závady, rozdíl mezi objednávkou a dodaným zbožím nebo mezi dodaným zbožím a průvodními doklady, měl by okamžitě kontaktovat prodejce na uvedeném telefonním čísle nebo e-mailu.
  • Záruční doba počíná běžet od převzetí zboží kupujícím. U kosmetických výrobků s datem spotřeby od otevření začíná záruční doba běžet ode dne převzetí zboží a končí po uplynutí počtu měsíců uvedených na obalu.
  • Podmínkou úspěšné reklamace je správné skladování a používání zboží v souladu s návodem.
  • Při vrácení zboží je nutné zvolit vhodný obal, aby nedošlo k poškození během přepravy. Zboží by nemělo být posíláno na dobírku.
  • Pokud je reklamace oprávněná, zákazník obdrží jiné zboží nebo slevu z ceny. Změna vyřizovacího způsobu reklamace není možná bez dohody s prodávajícím.
  • Záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci.

Vaše Lenka Kubíková.

Tento reklamační řád platí ode dne 01. 01. 2022.