Reklamace a vrácení zboží
Reklamační řád e-shopu www.SKINMARK.cz
- Při koupi nevhodného zboží je možná pouze výměna za jiný kus zboží stejné nebo vyšší hodnoty s doplacením chybějící částky, a to do 5 dnů od jeho převzetí. Vrácení peněz není možné. Zboží musí mít originální a naprosto neporušené balení.
- Za vadu nelze považovat závady způsobené nesprávnou údržbou, skladováním nebo nesprávným používáním výrobku.
- Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě třiceti (30) dnů ode dne jejího obdržení a vrácení reklamovaného zboží.
- Reklamaci zboží poškozeného při přepravě v důsledku jeho zaslání v nevhodném obalu zpravidla nelze uznat za oprávněnou!
- Reklamujte elektronickou poštou na reklamace@skinmark.cz nebo písemně na adresu SKINMARK s.r.o., Gabčíkova 1225/6, Praha 8, 18200. Reklamovat lze také v sídle společnosti nebo na prodejně. V reklamaci je nutno popsat vadu a navrhnout způsob vyřízení reklamace. Dále je nutné uvést:
- číslo šarže a/nebo výrobní číslo výrobku – PD
- fotografii výrobku
- detailní popis vzniklého problému
- dodat reklamovaný výrobek
- Pokud se na zboží v záruční době vyskytne vada, kterou prodejce zhodnotí jako kupujícím nezpůsobenou, může zákazník tuto vadu reklamovat. Prodejce poté zvolí jednu z následujících možností při vyřizování reklamace:
- dodat chybějící zboží
- odstranit vady opravou zboží nebo dodáním náhradního zboží v případě, že vada již nelze odstranit
- poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny
- Po převzetí zásilky je důležité okamžitě zkontrolovat její obsah, množství a druh zboží, správnost faktury a dodacího listu.
Podmínkou úspěšného uplatnění reklamace vad vzniklých v záruční době je správné skladování zboží a jeho používání v souladu s návodem.
Při zasílání zboží zpět je důležité vybrat vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Zákazníci by neměli zboží posílat na dobírku, protože v takovém případě bude zásilka vrácena odesilateli jako nevyžádaná.
- Pokud se na zboží vyskytne vada v záruční době a prodejce zhodnotí vadu jako nezpůsobenou kupujícím, může zákazník tuto vadu reklamovat.
- Prodejce při reklamaci zvolí jednu z následujících možností: dodání chybějícího zboží, opravu zboží nebo dodání náhradního zboží v případě, že vada již nelze odstranit, nebo poskytnutí přiměřené slevy z kupní ceny.
- Je důležité, aby zákazník co nejdříve po převzetí zásilky zkontroloval obsah, množství a druh zboží, správnost faktury a dodacího listu.
- Zákazník by měl uplatnit zjištěné závady již u doručovatele nebo kurýra.
- Pokud zákazník zjistí závady, rozdíl mezi objednávkou a dodaným zbožím nebo mezi dodaným zbožím a průvodními doklady, měl by okamžitě kontaktovat prodejce na uvedeném telefonním čísle nebo e-mailu.
- Záruční doba počíná běžet od převzetí zboží kupujícím. U kosmetických výrobků s datem spotřeby od otevření začíná záruční doba běžet ode dne převzetí zboží a končí po uplynutí počtu měsíců uvedených na obalu.
- Podmínkou úspěšné reklamace je správné skladování a používání zboží v souladu s návodem.
- Při vrácení zboží je nutné zvolit vhodný obal, aby nedošlo k poškození během přepravy. Zboží by nemělo být posíláno na dobírku.
- Pokud je reklamace oprávněná, zákazník obdrží jiné zboží nebo slevu z ceny. Změna vyřizovacího způsobu reklamace není možná bez dohody s prodávajícím.
- Záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci.
Vaše Lenka Kubíková.
Tento reklamační řád platí ode dne 01. 01. 2022.